زودانزالی

درمان زود انزالی با هیپنوتیزم

درمان زود انزالی
درمان زود انزالی

زود انزالی چیست؟

انزال زودرس یا زود انزالی بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می شود که قـبـل از نـزدیـکـی و انـجـام رابطه ی جنسی و یا مدت زمان بسـیـار کـمـی پـس از آن بـا میزان تحریک کم و خلاف میل فـرد انـجـام گیـرد.

ایـن مسئـلـه مـی تـواند بـاعث نارضایتی جـنسـی در هـر دو طــرف شـده و اضـطـراب نـاشـی از ایـن مشـکـل را بیشـتـر کنـد. زود انزالی یکی از متداول ترین نـارسایی های جنسی در مردان می باشد و ممکن است برای هر فردی در بعضی مراحل زندگی رخ دهد.

دلايل ايجاد انزال زودرس در مردان :

۱. عوامل رواني بازدارنده ( مانند اضطراب در حين رابطه زناشویی، احساس گناه يا افسردگي)

۲. فاصله زياد بين روابط جنسي (وقتي كه احساسات جنسي بين زوجين زیاد ميشود، معمولا كنترل آنها سخت ميشود.)

۳– تجربه جنسي كم (بيشتر افراد در اوايل زندگي زناشويي دچار اين مشكل ميشوند و به مرور زمان با تجربه بيشتر این مشكل  رفع ميگردد.)

۴-عوامل پزشكي بازدارنده ( آسيب جسمي، تداخلات دارويي در هنگام درمان بعضي بيماري ها و مشكلات هورموني از جمله عوامل پزشكي هستند كه منجر به این اختلال ميشود.)

دلایل ایجاد زود انزالی در زنان:

 

۱.استرس و اضطراب و زود انزالی زنان

زنان و مردان در زندگی خود اضطراب و استرس را تجربه می کنند که منجر به مشکلاتی در زندگی می شود، اما گاهی این اضطراب تبدیل به اختلال شده و تاثیرات پایدارتری را به همراه دارد.
۲.خود ارضایی زنان همراه با فیلم پورن
۳. اعتماد به نفس کم در زنان
برخی زنان و دختران اعتماد به نفس پایین به خصوص در حوزه اندام و بدن خود داشته باشند.
۴.سابقه سرکوب های جنسی
برخی زنان در سنین پایین تر مورد تجاور و یا سوءاستفاده های جنسی قرار گرفته و این موضوع منجر به زود انزالی در زندگی زناشویی به دلیل خاطرات و یادآوری آن ها می شود.
۵.ارگاسم زودرس ناشی از تغذیه نامناسب
رژیم غذایی نامناسب و مصرف الکل یا فست فود و مواد افزودنی در زود انزالی زنان تاثیر داشته و کاهش اعتماد به نفس، اضافه وزن و عدم رضایت از بدن را به همراه دارد.
۶.افسردگی و زود انزالی زنان
افسردگی که یکی از اختلالات رایج در جهان است ارتباط زیادی با اختلالات ارگاسم در زنان و زود انزالی دارد، زنان در این دوران خلق پایینی داشته و گاهی دچار استرس و اضطراب می شوند که خود زودانزالی را به همراه داد.
۷.اختلافات زناشویی و زود انزالی
گاهی درگیری های بین زوجین و اختلافات آن ها منجر به زود انزالی در زنان شده و همسر فرد نیز از رابطه لذت نبرده و این موضوع به اختلافات بین آن ها دامن می زند.

پیآمدهای اختلالات و انحرافات جنسی:

پیامدهای این اختلالات با توجه به مسایل فرهنگی و شخصیتی و یا به عبارتی از فرهنگی به فرهنگ دیگر و از شخصی به شخص دیگر متفاوت می باشد. بطور کلی پیآمدهای اختلالات و انحرافات جنسی باعث افسردگی و حالات روانی مرتبط با آن، روابط اجتماعی مختل، فرو پاشی کانون گرم خانواده، و مشکلات کاری ویا آینده ای گنگ و تاریک برای آن فرد می گردد.

برای مثال فردی که دارای تمایلات همجنس خواهانه است ممکن است درفرهنگی دچار افسردگی گردد اما درفرهنگ دیگری دچار چنین اختلال عاطفی نگردد. و همینطور در موارد دیگر.

درمان زود انزالی با خود هیپنوتیزم

 

اضطراب عامل اصلی آن است، به این علت سیستم فیزیولوژیکی بدن را بیش از حد هوشیار می‌کند و منجر به این اختلال می‌شود.
در این صورت هر چقدر فرد اضطراب بیشتری تحمل میکند احتمال بروز این مشکل در او بیشتر می‌شود.
از دیگر عواملی که ممکن است منجر به این اختلال شود ویژگی‌های شخصیتی مانند کمال گرایی و الگوهای رفتاری مانند استرس، یا خودارضایی احساس انزجار، ترس از طرد شدن، ترس از روابط یا عدم صمیمیت است.

هیپنوتیزم چگونه می‌تواند کمک کننده باشد

متخصص هیپنوتیزم با استفاده از برخی تکنیک‌ها به افراد زودانزالPE کمک می‌کند و یاد می‌دهد بدن خود کنترل کنند.
هیپنوتیزور با ایجاد آرامش در فرد به منظور کاهش اضطراب و آموزش تکنیک‌ها و تمرین‌های شناختی به فرد کمک می‌کند عادت‌های غلط خود را که در طول سالهای متمادی ایجاد شده و بر این بیماری دامن می زند را تقویت کند.
جلسات هیپنوتیزم درمانی زود انزالی به فرد کمک می‌کند تا به سرعت و به راحتی موقع انزال هیجان خود را مهار کرده و با آرامش از تجربه خود لذت ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
اسکرول به بالا