جاده ها شما را هیپنوتیزم میکنند!!!!

در اینجا به دو نکته اساسی می پردازیم:

  1. برای رانندگی در جاده باید حداقل یکسال در خیابان های درون شهر تجربه رانندگی داشته باشند.
  2. با توجه به طولانی بودن رانندگی، موجب می شود راننده خطر آفرین بودن جاده را فراموش کرده و سبب به وجود آمدن پدیده ای به نام هیپنوتیزم جاده و خستگی راننده می شود.

به گفته سرهنگ زارع :” 40 درصد کشته شدگان تصادفات جاده ای کسانی هستند که دچار پدیده هیپنوتیزم جاده شده اند.”

آیا سحر و جادو در عصر ما وجود دارد؟؟؟؟؟

حوزه ی استفاده از خواص فیزیکی و شیمیایی اجسام و استفاده از خواب مغناطیسی، هیپنوتیزم و تله پاتی به خودی خود اشکال ندارد؛ اما اگر از آنها برای فریب مردم استفاده شود از مصادیق سحر خواهد بود، همانطور که ساحران گذشته از جمله در زمان حضرت موسی از این امور استفاده می کردند. همچنین با توجه به قدرت فراوان نیروی اراده انسان در پرتو ریاضت، اگر برای تهذیب نفس باشد مشروع است، در غیر این صورت نا مشروع و مخرب است. به گزارش خبر گذاری حوزه، سحر و جادو یکی از موضوعاتی است که گاهی بر سر زبان ها شنیده شده و سخنانی پیرامون آن بیان می شود.

سحر و جادو

با هیپنوتیزم وزن خود را کاهش دهید !!!

هیپنوتیزم بسیار مفید تر از رژیم غذایی و ورزش است. برای مثال رفتارهای مثل پرخوری را می توانید با دستکاری ذهن تغییر دهید.

توجه داشته باشید لاغری ناخودآگاه اینگونه است که آنچه را که در آخرین وعده غذایی خورده اید به خودتان یادآوری کنید و کمی خجالت بکشید!!! فکر کردن به آخرین وعده غذایی حتی 3 ساعت بعد از آن، اشتها به وعده غذایی بعدی را کم کرده و در نتیجه با کاهش کالری دریافتی باعث کاهش وزن می شود. اگر ساعت 3 بعد  از ظهر این تمرین را انجام دهید؛ شرمندگی غذای مفصل ناهار باعث می شود دیگر سراغ بیسکوییت های داخل کشو نروید.

کاهش وزن با هیپنوتیزم

مواد مخدر محبوب اما وحشتناک

این مواد وحشتناک ،بسیار خطرناک و اثرات ترسناک و عجیبی دارند.برای مثال تغیر شکل پوست ،هیپنوتیزم و مرتکب شدن به جنایت

1.مواد مخدر مریم گلی:یک گیاه ضدتومور و بسیار روان گردان است طریقه مصرف آن دود کردن برگ های خشک گیاه. اثرات این مواد:بی وزنی،احساس سفر در فضا و زمان،احساس چرخش و درد

2.مواد مخدر DMT:در طبیعت وجود دارد و اثر کمتری نسبت به بقیه روان گردان ها دارد اما نباید آن را دست کم گرفت.در برخی از وارد تاچندین ساعت ،ماه،سال طول بکشد.روش استفاده آن تبخیر است اثر آن :کسانی زکه از آن مصرف کرده اند ادعا کرده اند که با خدا یا موجودات خداگونه صحبت کرده اند . اکثرا تاثیرات مشابهی دارند.

3. مواد مخدر کروکدیل: در روسیه ساخته شد است و جایگزین مورفین، بسیار ارزان است اما ترک کروکدیل بسیار سخت می باشد.

4. مواد فلکا: در چین تولید می شود و طریقه مصرف آن به صورت بلعیدن، تزریق کردن، دود کردن می باشد و اثرات عمده آن پرخاشگری و… می باشد.

مواد مخدر

مرگ همیشه آخر ماجرا نیست!!!!

در اینجا صحبت از نمایش “هیپنوتیزم” به نویسندگی و کارگردانی هیلا رضاییان در تماشاخانه اهورا روی صحنه می رود؛ بیان کننده این صحبت است که مرگ همیشه آخر ماجرا نبوده و تنها برای مدتی فاصله گذاری می کند حتی اگر مرگی هم اتفاق بیفتد، فقط برای مدتی فاصله گذاری می کند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: مرگ عاشقان را از هم جدا نمیکند،فقط از هم دورشان میسازد؛ نمایش هیپنوتیزم برای تجلیل از آن دسته افرادی نوشته و به روی صحنه میرود که در فراق عزیزانشان از روند زندگی عادی دور و از خود غافل شدند، حرف این نمایش این است که مرگ همیشه آخر ماجرا نبوده و تنها برای مدتی فاصله گذاری می کند. عشق مانا تا ابد در وجود همگان نهادینه خواهد ماند، حتی اگر پای مرگ در میان باشد.

نمایشنامه هیپنوتیزم

تکنیک ۸-۷-۴ و رمز آن در کاهش اضطراب

این تکنیک توسط دکتر ویل از دانش آموختگان دانشگاه هاروارد ابداع شده؛ در واقع یک تکنیک تنفسی ضد اضطراب است به این معنی که شما یاد می گیرید که در مواقعی که تنش ندارید با تمرین مکرر آن، خود را برای کاهش اضطراب و پرخاشگری در مواقعی که تنش دارید آماده کنید.
روش اجرا بسیار ساده است: ۱-می بایست بر روی یک تخت و یا مبل راحتی دراز کشیده. ۲- در ابتدا به مدت ۴ ثانیه نفس را فرو دهید. ۳- سپس بمدت ۷ ثانیه نگه داشته. ۴- در نهایت بمدت ۸ ثانیه اجازه دهید که هوا از ریه هایتان خارج شده و این مراحل را چندین بار تکرار نماییداین تمرین، به مرور تنش های عضلانی و اضطراب شما را برطرف کرده و سبب می گردد که در تنشهای بین فردی، کنترل بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و کمتر عصبی شوید. همچنین سبب محافظت از حملات قلبی در شما میگردد.

کاهش استرس و اضطراب
سبد خرید
اسکرول به بالا